Måndagslista nr 272

Hej på er!
Idag måndag - idag extra glad över att...

...jag just nu i skrivande stund får fotmassage, hähähä.. Älskar det!

...jag drar till huvudstaden på onsdag och det ska bli SÅ roligt, mest längtar jag efter att få spendera ett dygn med min bästa vän, i slutet på min vistelse. Och två nätter helt själv på ett hotellrum. Oh my - fatta lyxen för en småbarnsmamma vars barn inte gillar att sova. Som jag ska sova!

...jag har träningsvärk idag = gymmet igår. Topp!

...vi har haft en så fin helg: fredag kväll: födelsedagsmiddag för min pappa. Lördag förmiddag: ensam hos min frisör och nu är jag så himla fin i håret, med ny färg och nyklippt. Älskar det! Söndag: promenad till lekplatsen med familjen och min syster. Det var så himla härligt väder dessutom så det var så skönt! En bra helg, helt enkelt!

...jag har choklad i kylen som väntar. Har klarat mig från det flera dagar, den som väntar på något gott... Typ nu! Hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0