Flashback Friday

För knappt ett år sedan såg storebarnet ut såhär. Ungefär samma frippa som idag, inte klokt vad håret växte fort ändå, sedan klippte han av det till ungefär denna längd.
Dessutom är han lite, lite längre idag, så den där snygga jackan passar inte längre, utan är undanstoppad till lillebror.
Det är roligt att se tillbaka. Det händer så mycket på ett år, det syns så tydligt på barnen framför allt. De förändras över en natt ibland och blir stora så fort.
Men fotot då. Det betyder så mycket. Han är så himla vacker och det är SÅ mycket Milton på fotot.
Den där blicken, som ser långt fram. Den där tänkande, djupa fasaden han alltid har. Jag får ont i magen när jag tittar på honom, eftersom han betyder så mycket och är så viktigt och fantastisk för mig.
Min Milton, min minior. Han är fantastisk.
 
 
Så. En liten Flashback Friday såhär en fredag mitt i livet. Det är fint att se framåt i livet, men minst lika fint att se bakåt. Att reflektera över saker, att inte glömma bort.
Kram och trevlig helg, önskar jag er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0