Kompismys mitt i veckan

Igår när jag hämtat mig efter natttens skitdåliga sömn, svirade jag om och blev upplockad av två tjejkompisar. Det vankades bio, Bridget Jones's Baby. fantastiska Bridget Jones. Åh vad jag älskar henne!
Efteråt, så satte vi oss på ett ställe i stan och fikade i ett par timmar.
Hur härligt liksom? På uteserveringen, med inframvärme igång. En chokladkaka och en stor mugg te.
Ett par timmars pratande och fikande och bara sådär superhärligt som tre stycken småbanrsmammor kan ha.
 
 
Och just sådant, mitt i veckan-mys är förbaskat härligt. Har ändå tagit mig iväg på ett par sådana nu på sista tiden och har lovat mig själv att bli bättre på det. Det är liksom alltid lyckat och kravlöst. Älskar det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0