Måndagslista nr 280

Men hejsan!
Idag (tisdag förvisso) är jag lite extra glad över att...

...jag var hemma och bannade igår = förlängde helgen med en dag. Och det var nog bara det som krävdes för Milton att känna sig helt hundra till idag. Och vi hade det så härligt, barnen och jag. Älskar att hänga med dem. En lång stund utomhus och det var så himla härligt!

...svärfar fyllde släp med deras och vårt skit och for till tippen igår. Himla tacksam att han tog med vårt också!

...det har varit galet härligt väder idag! Var ute och gick på lunchen och sprang (nåja..) med Yda ikväll. Älskade det, vädret alltså! Inte att springa ;)

...det är en rätt härlig vecka ändå. Långhelg tack vare vab:en igår, födelsedag imorgon, middag med jobbet på torsdag. Det enda tråkiga är väl att jag är gräsänka i helgen. Men äsch, det går det också.

...det är min födelsedag imorgon!! Milton har knåpat ihop något på dagis idag som jag längtar efter att då imorgon bitti. Älsklingsunge! Annars väntar jobb imorgon och sedan hoppas jag på att bli lite ompysslad av killarna.

Nu sängen, stor kram!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0