Gräsänka

Jag är gräsänka för tillfället. Det suger. Det gör verkligen det. Och då gäller det att vara lite finurlig och komma på smarta lösningar vid vissa situationer. Väldigt legitimt tycker jag nog.
Som tidigare idag när Sparven sov, jag behövde få undan stallet och Milton ville inte vara kvar där inne själv.
Inget problem som inte en iPad, en gammal barnvagn och en av mina hoodietröjor kunde lösa. Milton fick en lugn stund. Jag också för den delen.



Såhär låg Dante förresten och väntade på att maten skulle bli färdig. Jag visste ju var jag hade honom i alla fall.



Nu ska jag sova. Lika bra, för en vet ju aldrig hur natten blir. Godnatt!


Kommentarer
Anna (Ebbeedvin)

Så duktig du är!
Du vet var vi finns fall du vill bli av med någon så bara för en stund :)

Svar: Underbara du! Hojtar till i så fall <3 Om inte annat kan vi ses vid lekplatsen en kväll, kanske? Kram <3
Fanny Lindborg

2015-09-13 @ 06:25:01
Anonym

Ja absolut mer än gärna! 💞

2015-09-14 @ 20:33:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0