Måndagslista nr 260

Idag. Lite extra glad över att...

...måndagen är gjord. Jag är så trött. Utarbetad tror jag. Har jobbat omänskligt mycket och hårt de sista två veckorna. Jag hoppas så att det snart lugnar ner sig.

...vi hade en UNDERBAR dag igår! Först frukost här hemma med barndomskompisar. I gänget är vi just nu åtta vuxna, fem pojkbarn och två bebisar pågång som bakas för fullt. Vilket gäng!!! Det är så roligt att ses.
Efteråt tog jag Dante med mig till mina föräldrar för farsdagsfika och slöt sedan upp hemma hos Marcus föräldrar där Milton och Marcus redan var. Mysig eftermiddag!

...jag har dessa två. Vilka pojkar. De är så fina och så roliga att hänga med att det nästan inte är klokt! Tänk vilken skatt, två stycken. Två skatter. Två totalt olika individer. Två lika värdefulla. Oj vad jag älskar dessa två.



Det får avsluta för veckan. Stor kram!


Kommentarer
Anonym

Vilka sötnosar de är !!!!/ mamma/mormor

2015-11-10 @ 19:24:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0