Måndagslista nr 236

Hej!
Idag är jag extra glad över att...

...det är Miltons vecka. Födelsedagsveckan är äntligen här och SOM han har längtat och laddat! Den glädjen inför ett barns stundande födelsedag, är ju fantastisk på så många vis. 

...denna dag snart är gjord. Alltså, först var natten till idag den sämsta på vääääldigt länge med två sjuka barn. Marcus var uppe nästan hela natten med Dante och jag var uppe ett par timmar med Milton. Sen till jobbet i morse körde jag först på en hare (usch och fy...) och sedan fick jag stå i bilkö vid vägarbete en kvart. Ja nej, vissa dagar borde vi bara stanna i sängen.

...det är löning idag, woohooo! Nice ;)

...dagen slutade bättre, än den började. Miltons födelsedagspresent i garaget börjar ta form och jag fick en lugn stund ute hos hästarna. Men bäst av allt, att komma hem till två fina barn, mina barn. Det är jag så otroligt tacksam över.

Nu måste jag platta håret och göra mig iordning för sängen. Känner jag mina barn rätt så blir det en stökig natt...
Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0