Måndagslista nr 240

Hej mitt i natten!
Idag (nästan) måndag är jag extra glad över att...

... Jag just nu delar dubbelsängen med de två bästa människorna i världen. Mina barn. Marcus är i skogen och båda barnen vaknade i vars en säng helt hysteriska. Jag lämnade nedervåningen i befintligt skick till Marcus, sprang upp till Milton och bad honom vänta på mig, sprang vidare in till nästa rum och hämtade Dante. Sedan kröp vi alla tre ner i stora sängen. Båda barnen sover nu gott och jag njuter av deras lugna andetag. Det bästa som finns.

...Marcus bil nu rullade in på uppfarten. Alla samlade snart <3

...midsommar var fantastisk! Vissa högtider är lite bättre än andra, helt enkelt.

...vi är en vecka närmare min första riktiga semester. Som jag längtar! Milton och jag planerade Kolmården och Astrid Lindgrens Värld idag, hoppas vi hinner med både och!

..jag nu ska sova. Alla fyra i samma rum inatt, antar jag. 

Kram och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0