Måndagslista nr 223

Hej i kvällen!
Idag är det måndag och jag har en riktigt jobbig vecka framför mig, emotionellt sett. Men idag är jag lite extra glad över att...

...jag trots allt har en veckas föräldraledighet kvar. Att pojkarna sedan har en pappa som tar ansvar och blir hemma ett halvår med dem är ju jättefint egentligen.

...jag sitter här och myser över att vi kommit lite iordning. Älskar den känslan. Dessutom hann Marcus med en sväng till tippen efter jobbet, så skönt att bocka av även det.

...dagen idag med barnen har flutit på och varit rätt behaglig, trots att jag drabbats av en dunderförkylning.

...vi avslutar veckan på bortaplan hos Marcus släktingar. Det ska bli så kul att ses!! Dessutom är hus- och djurvakt ordnat och det är ju det viktigaste, annars hade vi inte kunnat åka någonstans. Tack Tilda och Anton!!

...trots att vi har en hostig bebbe här hemma som vaknar massor på nätterna och får komma upp och hänga i soffan hos oss, så är han nästan alltid sådär glad och nöjd. Min lille älskade Sparv. Åh så go han är!

...Milton är frisk och kry. Och det är viktigt, för imorgon är det dagis och han ska träffa "min bästa vän Kalle" som han säger, det är så fint, den där vänskapen. Älskade bästa unge, min fina Milton.

...jag hade ett riktigt kul gympass med min syster igår, hon är så jäkla ball, hahaha.. Och vi två tillsammans, oslagbart ;)

Nu ska jag gosa med bebben, för han har såklart vaknat av sin hosta inatt igen. Go och glad, som oftast :)
Kram!


Kommentarer
Mimi

hahaha ! tack än en gång för i söndags det var awesome får vi göra om !! <3

2015-02-24 @ 22:21:20
URL: http://mimilindborg.bubbleroom.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0