Att försöka börja något nytt

Ja alltså jag har ju tränat och sådär tidigare, men aldrig någonsin har jag behövt det så mycket som nu. Så denna vecka kommer det bli tre dagar på gymmet och det är liksom målet att försöka klara av hädanefter. I tisdags, igår och på söndag. Och så någon pw där mellan. Det blir ju såklart knivigt när jag börjar jobba, men det ska gå och jag behöver det verkligen. I förgår tog Marcus ett pass när barnen somnat och igår gjorde jag detsamma. Det är väl så vi kommer få göra helt enkelt.
Måste säga att, förutom innehållet innanför kläderna, så känner jag mig rätt snygg i min outfit; Skor Nike, tights Craft och så ett grått linne med lite öppen rygg.



Så. Nu har pojkarna och jag varit ute och gjort stallet. Men alltså, att ha med sig en fyraåring och en halvåring (plus en idiothund (suck..)) i stallet, det är mer påfrestande än ett gympass. Men nu är det gjort, dags att dammsuga medan bebben sover. Kram och hej!


Kommentarer
Anna

Duktiga du!:-)

2015-02-06 @ 19:58:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0