Dante två månader!

Tänk, för två månader sedan hade vi landat på BB efter en fantastisk förlossning tack vare snittet. Bedövningen hade släppt och vi var SÅ lyckliga. Och han var så fin, vår bebis. Och så liten! 3220 gram och 50 cm.



Idag efter två månader av sömnbrist, bebisjonglerande och tvåbarnsliv är jag så tacksam över att jag får uppleva just det och att få leva.
Och Dante då? Jo, en ganska lätt liten bebis fortfarande. Dock större än för två månader sedan. På tvåmånaderskontrollen vägde han 5630 gram och 57 cm lång. Det tar sig!



Inga "vattenslangar" till ben längre och inte ett för stort huvud i förhållande till den taniga kroppen. Utan ordentliga valkar och är bara så perfekt det går att vara. Ja alltså missförstå mig rätt, han var exakt lika perfekt med sina vattenslangar till ben och det stora huvudet. Så himla perfekt!
Aldrig trodde jag att det skulle gå att älska ett barn till precis lika mycket. Det är en fantastisk känsla. Tänk att jag har två så fina barn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0