Måndagslista nr 204

Hej! En dag för sent, men jag är extra glad idag över att...
 
...kaminen är invigd och jag har eldat en hel del i helgen och igår. Älskar det!
 
...jag var på reunion med fina gamla klasskamrater i lördags. Så jäkla kul att ses!!
 
...jag har en himla lätt bebis. Han var med på lördagens reunion och vaken hela tiden på restaurangen, utan större problem eller konstigheter. Heja Dante!
 
...hemmet är ganska nystädat. Vi tog ett ryck här i söndags eftermiddag; plockade undan, vek tvätt, dammsög och torkade golv. Så skönt att börja veckan med ett hem i ordning :) Idag behöver här dammsugas av lite igen, men här är fortfarande ganska iordningplockat och rent.
 
...vardagarna känns betydligt lättare nu när Marcus är hemma på fredagarna. Fyra vardagar istället för fem gör mycket. Snart är det torsdag kväll igen = helg för pojkarna och ensamjobb för mig på fredagen.
 
...våra bästa vänner var på ultraljud igår - en till liten flicka beräknas födas i mars. Så helt fantastiskt underbart!!
 
 
Nu måste jag kila och fortsätta jobba. Kram och hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0