Att längta halvt ihjäl sig!

Nu längtar jag efter höst. En ordentlig höst där det inte är för varmt med tjockkofta. Morgonfrost. Stora muggar med te. Grytor. Räfsa löv. Och framför allt, att få elda i vår nya kamin. Som jag längtar. Alltså hur mycket som helst längtar jag! Jag skriver under på det Milton sa igår kväll: "Alltså den är så fin! Jag älskar kaminen, mamma!". Jag kan bara hålla med :)



Ja alltså. Undvik att titta på alla miljoner leksaker intill... Det finns en plan för dem också nu i höst, jag lovar!
Men kaminen alltså. Så fin! Och bra, oj vad den kommer värma oss framöver.

Nu ska strax storbarnet sviras om, idag vankas fotografering på dagis. Passande nog var Milton hos frisören idag (ingen slump vill jag lova..) och är så jädrans fin i håret idag att det inte är klokt. Dags att sätta fart, hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0