Vecka 34

Ja, snart är vi i mål. Lite sorgligt på ett vis, att aldrig mer göra denna resa, att vara gravid. Ja, man ska väl aldrig säga aldrig, men jag är ganska säker på den saken, att två barn är precis lagom för oss.
Vecka 34 alltså. Tänk vad tiden går fort! Vi var ju och gjorde ultraljud i veckan, kollade moderkakan (som nu låg rätt) och lite tillväxt på bebisen eftersom Milton var stor. Denna bebbe verkar dock normalstor hittills. Det kan ju kvitta egentligen nu, eftersom ett snitt är bestämt. Men eftersom vi ändå skulle in på ultraljud så kollade dem det också, inte oss emot :)

Såhär ser jag i alla fall ut nu



Och här har jag en jämförelsebild, jag älskar det! Vad säger ni? Jag säger ungefär lika stor mage, men lägre Milton-mage än nu med syskonet. Det är väl deg som gör att jag kände mig mer smidig med Milton, att det var lättare att böja mig fram etc. Nu tar det emot en del, men vem bryr sig om sådana petitesser ;)


Jag älskar att vara gravid. Ja nej inte vid varje tillfälle eller ens varje dag. Men över lag är det verkligen en fantastisk känsla.
Kram och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0