Att ha träffat ett härligt gäng!

Igår hade vi en SÅ bra eftermiddag och kväll. Femkamp utomhus i en fantastisk trädgård, god mat i en lika fantastisk lada, barn som leker, vuxna som leker, barn med lördagsgodis och massor av spring i benen, vuxna i djupa samtal och lika lätt till skratt. Japp, eftermiddagen och kvällen var fulländad :)
Föräldrar, barn, barnbarn, en hund, svärsöner och svärdöttrar; sammanlagt var vi 33 personer tror jag vi fick det till. Fem år sedan vi var samma gäng som sågs senast. Så mycket som hänt sedan dess och flera barn och vuxna som tillkommit. Hoppas det inte dröjer fem år till nästa gång.

En del bilder togs igår, men eftersom jag inte vet vilka som vill hängas ut här, så bjuder jag bara på denna. Förutom två av dessa vuxna förmågor är resten barndomskompisar till mig. Och så min sambo. Japp, det är han som kryper, hahaha!
Och vilka killar, vilket gäng!! Underbara och fantastiska allesammans!




Det blev sent och vi tog en ordentlig sovmorgon idag, Milton sov till halv elva idag, hjälp!! Dagen idag började lugnt, innan vi satte oss i bilen, körde till P-hus där vi pt vara en glass innan vi badade fötterna i havet; underbart, lugnt och skönt.



Nu ska vi försöka få ett trött barn i säng. Imorgon börjar här ett nytt äventyr här hemma, dränering. Gulp!
Stor kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0