Måndagslista nr 169

Hej vänner!
 
Jag funderar ärligt talat på om jag kanske ska sluta skriva, haha.. Blir ju ändå inget av det för tillfället. Och jag skriver så mycket i jobbet nu ändå så jag kanske helt enkelt tycker det räcker?
Men äh, idag bränner vi av en sen måndagslista. Så idag är jag lite extra glad över att...
 
...Milton äntligen är frisk från sin magsjuka och att vi andra klarade oss, denna gång *peppar peppar*
 
...vi är tillbaka i vanlig vardag imorgon, som jag har längtat!
 
...jag idag var och träffade en redovisningskonsult, känns hur bra som helst! Äntligen någon att bolla allt det där svåra med :)
 
...vi idag har träffat Miltons nya lilla kusin, Nelly. Så liten, så söt, så ljuvlig och luktar ju så gott! 4 dagar gammal och ett helt kilo mindre än vad Milton vägde när han föddes, haha! Tänk att det är så olika <3
 
...det har varit ett så skönt väder idag. Solen har strålat, den har värmt gott. Jag passade på att tvätta finbilen - många fördelar med plusgrader (även om det rörde sig om typ en plusgrad, men ändå).
 
...jag har Marcus och Milton - vilka fina killar. De bästa i hela världen, vad hade jag gjort utan dem? Tänk vad livet är bra egentligen.
 
 
Ha det gott, nu ska jag jobba lite!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0