Släktkalas

Syrran fyllde ju år härom dagen och idag var det således äntligen dags för släktkalas! Milton som enda barnet på min sida av släkten (av de som var med på kalaset) levde ju livet och fick paket han också (av min fina farmor). Sedan styrde han upp födelsedagssången idag också, det har visst blivit lite hans område, haha..
 
Mimis bästa vän Therese, hade gjort ljuvliga tårtor! Goda och himla fina!!
 
 
 
Det är lite som ett vitaminpiller, eller lyckopiller kanske snarare, att få träffa min släkt. Vi ses inte jätteofta, men oj vad det är roligt när vi väl ses.
Annars då, jo tackar som frågar. Vi har haft en riktigt lugn helg och hela helgen har känts som söndag, haha.. Har fått lite småsaker uträttade, hämtat hö bland annat och sådär. Imorgon håller jag en halvledig dag med Milton då dagis är stängt och vi ska börja morgondagen med en playdate/frukostdate med ett par dagiskompisar, kul!!
 
Ha det fint, vi hörs senare eller imorgon. Kram på're


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0