Sjukstuga!

Hej från soffan :)
Hög feber hälsade på mig igår kväll och hela natten, herrejisses så dålig jag var! Nu ligger jag nerbäddad under täcket i soffan och slöar, så som man får göra när man är sjuk. Lite trist och samvetet gnager givetvis ;) Jag har annat att göra, än att ligga här! Jag har till och med ordinerat bort hästarna för dig och DÅ är det illa, det är en syssla jag helst vill göra själv när jahär hemma.. Tur det finns hjälp när kroppen inte vill det som hjärnan vill :)
 
Examensarbete i veckorna tre nu, underbart!! Massor av jobb, men flexibelt och mycket på hemmaplan, jag älskar't! En annan sååååååå spännande grej händer idag, som jag än så länge inte kan berätta mer om just nu, muahaha... Ni får hållas på sträckbänken ett litet tag till ;)
 
Nu ska jag ta två Alvedon och sedan gå ut och ge hästarna lunch, det måste ju göras oavsett. Armanis täcke ska nog åka av också, det är ju så varmt och härligt ute!! Kram så länge, vi hörs senare


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0