Mitt eviga tjat...

...men det får ni helt enkelt överleva ;) Men jag formligen älskar vädret just nu. Ikväll var jag ute och gick en rask powerwalk med lilla Yda, det snöade, var kallt och så fint helt enkelt, som jag njöt!
Fotot på mina två tussar i hagen fotade jag igår, när de kom springande. Ja det gör de ju inte bara för att jag kommer, utan för att jag kom med mat ;) Men visst är det fint med all snö och rimfrost?
 
 
Men vi är givetvis inte ute hela tiden, Milton och jag spenderar massor av tid inomhus också, mest för att vi kan och för att det är så jädrans mysigt med en tänd brasa, gärna dygnet runt (som nu till exempel).
Och här är det inget fancy alls med oss, helst pyjamas alltid, för det är ju absolut skönast :) Här hade han i alla fall svirat om till tights på benen, men pyjamaströjan är fortfarande på, detta var runt lunch idag.
 
 
Hoppas ni andra har haft en fin helg. Vi var iväg igår kväll ju hos vänner, det blev sent och vi alla hade SÅ kul!! Annars har helgen flytit på bra och vi har inte gjort allt för många knop, så kan det vara ibland :)
 
Kram på er, vi hörs imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0