Åååååååååhhh

Jag bara surfar runt och drömmer om än det ena och än det andra, tänk om man ändå var miljonär ;) Massor av planer finns och jag har massor av idéer och saker jag vill göra! Nu är det framför allt utomhusprojekt, inte så konstigt kanske. Det är nu vi ser fram emot en vår och därmed en utesäsong. I slutet av sommaren kommer åter lusten att fixa inne igen. Var sak har sin tid (eller sin period som i detta fall ;) ).
 
Jag känner mig tokigt trött just nu. Funderar på om det inte är tid för mig att runda av och krypa till sängs. En tidig morgon till imorgon, sedan håller vi helg :) Så det vore kanske inte helt fel att avsluta och försöka komma i säng lite mer i tid än vad det brukar bli.
 
 
Förlåt för otroligt dålig uppdatering här inne för tillfället. Jag har lite "bloggtorka" känner jag, återkommer säkert med ny lust snart igen, till dess får ni "stå ut" med detta halvdana bloggandet. Stor kram och godnatt från mig


Kommentarer
Lina

Ja dessa miljonärsdrömmat, när är det vår tur att få vältra oss i pengar? ;P kramar

2013-01-11 @ 14:24:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0