Måndagslista nr 144

Herrejisses. Idag slog det mig. Jag har totalt missat veckans Måndagslista. Det får bli en fredagslista helt enkelt, tokigt ;)

Idag är jag lite extra glad över att...

...denna sommar har varit fantastiskt fin på alla vis - inte minst vädret som bjudit oss på sol och värme var och varannan dag, det har vi inte varit bortskämda med de senaste somrarna direkt.

...jag har en treåring. Det blir verkligen bara roligare och roligare att ha barn. Milton är det mest fantastiska jag varit med om. Han är hur häftig som helst och vi har så roligt tillsammans!

...det trots allt regnade rejält och oskadd igår. Det behövdes en urladdning och marken behöver vatten!

...jag trivs så galet bra på mitt jobb. Alltså på Odla. Att jobba natt fungerar helt klart, speciellt med små barn och djur i familjen. Men det är inget jag vill göra i längden. Men på Odla där trivs jag och hade kunnat stanna kvar där i tid och evighet!

Nu måste jag kila. Milton sover nästan och jag ska snart bege mig mot nattjobb. Kram på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0