Måndagslista nr 126

Hej på er! Fullt upp med examensarbete, i den mån tid finns, därav min frånvaro :) Men nu sover barnet och jag tänkte passa på att skriva en Måndagslista. Idag är jag lite extra glad över att...
 
...min syster är nere från Stockholm, stor lycka!
 
...Milton och jag hade en så mysig utomhuseftermiddag igår; var hos ankorna, hos mina föräldrar, gungade och åkte rutschkana, tittade på vindkraftverket och stötte på folk vi kände lite här och där - så ljuvligt, härligt, uppfriskande och roligt!
 
...våren verkar vara här äntligen. Det har varit himla skönt ute idag, det gillar vi såhär den 1 april :)
 
...vi har haft många dagar "ledigt" = Milton är den enda som varit ledig då jag har pluggat all ledig stund och Marcus har jobbat påsken.
 
...Marcus, på tal om jobb, nu har jobbat sin sista helg någonsin och börjar på sitt nya jobb på torsdag, underbart!
 
...jag påbörjar min praktik på onsdag, vilket också innebär att examensarbetets skrivmaraton är till enda, kalas!! Sedan återstår opponering och det är ju låååång tid dit (fast tiden går väl fort som alltid ;) )
 
...jag fyller år på lördag, alltså är detta min födelsedagsvecka. Jag har ju haft ålderskris (hahaha..) sedan jag fyllde 20 år, men det är ju ändå lite speciellt med ens födelsedag ;)
 
Nu måste jag fortsätta här, ha det gott! Stor kram!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0