Söndagsstudier och istället-för-studier-tankar

Jag fixade tentan då i måndags, vilket jag aldrig trodde. Herrejisses vilken lättnad!!
Så  nu är det nya tag och dags för Marknadsföring. Ett stort grupparbete blandat med individuella inslag ;) är på tapeten och det ska bli kul. Sitter här i mitt kök och har börjat så smått.
Men faktiskt så går tankarna mest på lite annat (nackdelen med att sitta hema och plugga va?) ; fönstret står omålat, en vissen blomma i fönstret som måste slängas, vad ska vi laga för mat idag? Även åanelen på väggen är omålad..
Just fönstrena var egentligen ett sommarprojekt och de skulle målats i somras. Visst är det fördelaktigt att måla fönster på sommaren? Ska jag därför tvingas vänta till nästa sommar nu? SUCK.. Varför gjorde vi inte det i somars???
 
 
 
Jaja nog om det för nu. Krma på hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0