Måndagslista nr 96

Hej på er!
Sitter här i soffan och njuter efter en god middag, snart vankas sängen. Gäller att passa på att sova tidigt för Milton kommer säkert vakna inatt med sin snoriga näsa.
Idag är jag extra glas över...
 
...att min syster verkar trivas som fisken i vattnet på en kanon-utbildning - hennes lycka är min också!
 
...att Milton, trots snorig näsa, har hållit humöret uppe och röjt gärnet hela eftermiddagen, goa unge!
 
...att jag fyndade en superfin tröja till Milton idag på Lansi här i byn - 30 kronor, som hittat :)
 
...att regnkläder till barnet nu är beställda, ett "måste" mindre ;)
 
...att Mimi, mamma och jag hade ett mysigt och roligt dygn tillsammans i bilen och i Stockholm, fina familj!
 
 
Det får räcka med lista idag, jag är trött ;) Kram och godnatt på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0