Fin fin kväll!

Om förmiddagen och eftermiddagen var sådär måttligt rolig, kanske mest skittråkig egentligen ;) Så var kvällen desto bättre! Marcus är iväg ikväll, så Milton och jag var bortbjudna på middag hos mina föräldrar - underbart gott! Vi bjöds på hemmafriterade räkor, bläckfiskringar och kycklingbitar, ris och sötsur sås och så glass till efterrätt - behöver jag säga att allt var g.a.l.e.t gott? Det var det i alla fall, fanstastiskt gott!!Tack snälla mamma och pappa för en helfin kväll!
 
Nu sover Milton, stora djuren är inne, smådjuren har fått mat och nu ska jag plugga lite. Eller ja, ett halvt öga på datorn och ett halvt öga på tv'n då jag gärna vill se filmen som nu går på fyran - Something borrowed.
 
Hoppas ni andra har en fin lördagkväll. Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0