Fånga Dagen

En underbar morgon, krispigt småkyligt ute, Barnkanalen igång, cyklande till dagis, prata om allt möjligt, lugnet över att veta att det inte gör något om vi kommer sent, att veta att inget tåg ska passas. Solen skiner, fåren betar intill tomtgränsen, hästarna har fått hö, tvätten hänger ute.
Ytterdörren står nu öppen och släpper in den där krispiga luften, jag värmer mig med en kopp te.
Små saker som egentligen tillhör vardagen, men som ändå får mig att må bra!
 
 
Om några dagar kommer Marcus hem, om 1,5 vecka kommer Mimi hem - snart är vi alla samlade! Ska planera en tripp till Stockholm för egen del också, så jag får träffa Mimi igen och så jag får träffa Bästis!
Njut av dagen kära ni, nu ska jag återgå till studiernas värld. Kram
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0