Älskade Lilla Barnet

Det händer väl ändå ganska ofta att denna typ av bilder åker upp här på min Milton, men jag gillar dem för det är så han. Uppkrupen i soffan med vällingflaskan i högsta hugg, håret på ända och bara sådär fin som bara han är.
Jag trodde väl aldrig att det gick att älska någon så högt. Han är det finaste jag vet och den person jag skulle offra vad som helst för. Det går liksom inte att beskriva med ord, den där känslan som jag känner så fort jag tittar på min fina Milton. Vilken kille jag har.
Han har så kloka saker att säga, har humor som jag faktiskt inte trodde att en 2-åring kunde ha, han uttrycker sig på de mest förunderliga visen och bara genom sitt sätt att vara får han mig att bli förvånad över vilka vackra gener vi måste ha, som har skapat något så fint.
 
 

Med detta önskar jag er en fin natts sömn, jag ska gå upp och gosa ner mig brevid den här killen, som ligger på sin pappas sänghalva i natt, ljuvligt! Kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0