Mycket Milton är det

Och det är ju inte så konstigt. Farsdagspresenten kom en dag för sent, tidigt i morse kom en supertrevlig tjej från Posten hit och knackade på dörren med ett expresspaket - vilken service!
Och vet ni vad han fick? Ett mobilskal med Milton på, givetvis :)
 
 
Jag valde det fotot eftersom jag tycker det är så fantastiskt fint. Dessutom håller Milton sin pappa i handen, vilket också kändes viktigt eftersom detta ändå var en farsdagspresent. Fina älskade Milton, vad hade vi gjort utan dig? Marcus tredje farsdag!
Min pappa, som också firades igår såklart, fick presentkort på Bokia av mig och syrran, bokmal som han är ;)
 
Nu ska jag plugga. Jag hatar tentaveckor.. Speciellt denna då jag verkligen känner att det kommer gå åt skogen under fredagens tenta, jäkla bokslut, kassaflöde och allt vad det heter. Detta är inte roligt alls!
 
Kram så länge


Kommentarer
Camilla

Å, vad fint! Vilken rolig present =)
Var kan man hitta sådana???

Qram

2012-11-13 @ 08:28:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0