Morgonstund har guld i mun

Morgonstunden är guld värd. Jag är verkligen ingen morgonmänniska. Absolut inte. Fick jag bestämma så hade jag sovit till lunch. Men fick jag önska så önskar jag att jag hade vait riktigt riktigt morgonpigg, tänk vad underbart! Moronen är ju så himla vacker. I morse ville inte Milton ha välling (?!), utan flingor. Så vi dukade fram, tände ljus och åt vars en tallrik flingor, fortfarande var det halvmörkt - jättemysigt!
 
Medan killarna gjorde sig klara här inne, så smet jag ut till hästarna, som ville gå ut och äta sin frukost. Vädret var så himla fint det var riktigt skönt ute. Sötskruttarna njöt av sin frukost. Malva är nog en annorlunda shetlandsponny som inte alls är direkt hånh på mat. Hon skulle först dricka vatten, rulla sig, prata med mig och SEDAN kunde hon äta, söta lilla häst!
 
 
Nu ska jag fortsätta här med mina hemstudier, jag har fullt upp! Kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0