Måndagslista nr 106

Hej på er igen! Ni trodde väl inte att jag glömt bort veckans viktigaste inlägg? Icke!
Så idag är jag extra glad över att...
 
...detta är sista studierveckan på väldigt väldigt länge, woohooo!!
 
...min syster på pojkvänsbesök i Stockholm imorgon. Det gör mig lycklig att veta att hon är det också. Önskar kanske bara att det var hon som besökte Skåne och inte Macke som besökte Stockholm, men äh, man kan väl inte få allt ;)
 
...jag har världens finaste sambo. Han är verkligen toppen. Helt underbar och bäst!
 
...farsdagspresenten kom idag!
 
...jag kanske ska träffa en fin vän senare i veckan, hoppas tid hittas från bådas våra sidor.
 
...Milton är det finaste som finns. Han är så himla go, bestämd, traggig, fin, underbar, gnällig och allt annat som en 2,5-åring kan få vara. Det blir bara roligare för varje dag, att få vara hans mamma och jag saknar honom så fort han inte är där jag är, vare sig han är på dagis eller ligger och sover på ovanvåningen. Jag älskar att spendera tid med honom. Och nej, jag sticker inte under stol med att det är asajobbigt ibland och jätteskönt att få vara utan honom ibland. Det är viktigt att längta också och att hitta på annat än att bara vara förälder eller, för Miltons del, hänga med andra än sina föräldrar.
 
Jaja, detta får avsluta listan för idag. Nu studier en sista sväng för idag, kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0