Lite svenskt och lite finskt

Framför mig på soffbordet står lite svenskt och lite finskt. Te-mugg från svensk Ikea och så två av mina fem (!!) Iittala-skålar, med vars ett värmeljus i, fint! Jag älskar mina fina skålar, varenda en av dem och använder dem flitigt, mest till prydnad. Vill ha ett vitrinskåp i köket eller en skänk, så alla kan få stå framme tillsammans, än får de komma fram en eller två i taget :)






Nu ska jag försöka mig på att installera ett program på datorn, som jag kan tänkas behöva nästa vecka.
Egentligen skulle vi iväg ikväll, men Marcus är sjuk så vi fick tyvärr ställa in. Hoppas vi kan ta igen det snart istället.
Nu film, surfande och så installerande av program. Kram på er!


Kommentarer
Sofie

Jag har också fem Iittala-skålar, i olika färger :) Användbara till mycket men framförallt så snygga!



Lampan är köpt på Clas Ohlson :)



Trevlig helg!

2012-03-03 @ 10:01:49
URL: http://sofiesstiltje.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0