Måndagslista nr 84

Jaha mina vänner. Bättre sent än aldrig sågär en måndagkväll ;) Idag är jag extra glad över...

...att Sverige spelar sin första EM-match. Eller alltså egentligen är jag väl inte direkt glad över det, men jag tittar nästan gärna på en landslagsmatch (såhär med datorn i knät och kikar på både dator- och tv-skärm ;) ) när Sverige spelar, absolut inte med två andra länder.

...att Marcus är ledig imorgon!

...och i och med bådas ledighet imorgon, så ska vi äntligen upp och hälsa på min mormor och morfar!! Som jag längtar!

...att mina hästar fick 3 motionspass var förra veckan. Det låter kanske löjligt lite, men det innebär dock ändå 6 häst-pass för mig och det är vad jag max hinner med just nu. Och jag är ju "bara" en hobby-ryttare, så det är väl på min nivå just nu ;)

...att jag får ha Dusty här hos mig på dag-kollo hela veckan, underbart! Alla mina och ("mina") djur gör mig så fruktansvärt lycklig och får mig att må bra och känna mig hel. Milton är mitt absoluta allt, men utan djuren vore jag inte mycket faktiskt. De är så v.i.k.t.i.g.a för mig. Jag hoppas att jag är viktig för dem också.

Det får helt enkelt avsluta min lista. Hoppas allt är väl med er också och att ni har mycket att se fram emot denna vecka. Kram på er, fina ni!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0