Måndagslista nr 64

Herrejisses, förlåt!! Har helt glömt bort veckans lista och kom på det nu ikväll. Givetvis måste den såklart in. Denna vecka har börjat lite motigt, efter en veckas ledighet och mys och med ett riktigt skit-väder.
Men lite positivt har jag att komma med. Så denna vecka ör jag lite extra glad över...

...att jag idag kom hem till ett nystädat hem och färdiglagad mat i form av äljstek, potatis, brunsås och grönsaker.
Dessutom så mockade han hästarnas boxar och gjorde klart allt, utom höet, i stallet eftersom jag frös så mycket. Världens bästa Marcus, tack!

...att vi ska iväg på en trevlig middag på fredag med gamla vänner. Ska bli jätteroligt!

...att vi är friska, krya och mår allmänt bra över lag. Trötta, jo men visst, det är vi väl alltid ;) Och har för mycket att göra allt som oftast, men det är väl egentligen petitesser i det stora hela.

...att Milton är världens finaste unge. Han testar gränser och far runt typ alltid, men han är ju så härlig egentligen, galet påhittig, pratar mycket, sätter saker i olika sammanhang, har ord för så mycket. Ibland inte rätt ord, men i alla fall ord som vi förstår och gör att vi förstår vad han menar. Det är så härligt att få följa hans utveckling och jag skulle vilja vara hemma med honom alltid och få följa den alla vakna timmar på dygnet. Det hade nog inte Milton velat, eftersom han trivs himla bra på sin förskola, men jag som mamma hade velar det ;)

Detta får här med avsluta veckans något försenade lista ;) Kramar från min till er!


Kommentarer
Emilia

Härligt att kunna fokusera på allt det positiva! :-)

2012-01-03 @ 23:21:08
URL: http://emee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0