Blomsterbud

Idag fick jag blommor, hem hit - det har jag aldrig fått innan och jag blev bara så himla glad!
Det var från mina föräldrar, pappa hade fixat. Jag har så fina föräldrar alltså, jag är helt rörd, tack älskade Ni!!




Vi har dessutom haft vänner på fika under hela eftermiddagen. Tack fina ni, även detta gav mig lite energi just nu!
Annars har dagen gått i lugnets tecken, inget extraordinärt alls, utan bara lugn och ro och soff-häng.
Nu ska jag återgå till soffan och dess lugn igen, imorgon är det förhoppningsvis en sväng till skolan som gäller för mig. Kram!


Kommentarer
Mimi

Haha han har verkligen sina stunder... Som vi sjöng innan "Mange bjuder..." ;)

2012-02-08 @ 21:57:41
URL: http://mimilindborg.bubbleroom.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0