Måndagslista nr 109

Hej på er!

Ny vecka och nya tag. Idag är jag lite extra glad över att...

...denna dag är över, haha! Småsaker som inte riktigt gått min väg, Milton som var på ett mindre lysande humör från dagishämtning till läggdags. Så är det ibland och imorgon är en ny dag :)

...vi fick hem hö idag. Skönt! Nu dröjer det ett par veckor till nästa hämtning.

...vi gått in i december, första advent igår led en fin julskyltning och julen närmar sig med stormsteg, så underbart!

...vi fått så himla mycket snö!! Vattnet fryser ute i kranen, det är skitkallt att stå och mocka, hästarnas vatten fryser i hagen, elräkningen stiger ordentligt. Men jag kan inte hjälpa det, vintern är underbar!

...min Vilse är hemma igen. Jag kan knappt förstå det än, att han kom tillbaks. Att inget har hänt honom. Nu kastrerad och tatuerad. Han har varit ute litegrann och än så länge bara hållit sig hemmakring, precis som innan han försvann. Fina katt!

Nu ska jag gå och väcka Marcus, som verkar ha somnat på Miltons rum. Hej på er :)
Här ser ni förresten garanterat finaste skyltfönstret på hela julskyltningen - en levande tomte med vitmossa till skägg - Vilda Blomster levererade!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0