Lediga dagar..

Milton tyckte inte att jag kunde skynda mig tillräckligt med att packa grejerna, utan tog helt sonika slag i saken och satte sig i förarsätet och kände sig redo för stranden ;)
 
 
 
Vi körde iväg för att hämta mormor - höjdpunkten idag då Milton inte pratade om annat än att mormor skulle leka i vattnet, söta barn.. Sedan körde vi tre mot stranden och hade en helt underbar eftermiddag tillsammans!
Väl hemma ikväll beställde vi kinamat och åt utomhus på trädäcket, killarna och jag :)
 
Marcus har ju börjat jobba nu igen, men jag och Milton är lediga mycket just nu tillsammans, vilket är så underbart! Fortsätter vädret såhär så har vi många fler strandendagar att njuta av och det känns bra. Hoppas det fina vädret håller sig till andras lediga dagar också, det kan vi behöva denna sommar för inte har vi varit direkt bortskämda med sommarvärme i år..
Nu ska vi dra igång Sommar med Ernst via tv4/play då vi missade det igår. Barfota är vi såklart, här hemma i soffan, det ska man ju vara när man tittar på Ernst ;)
Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0