Dålig update!

Har haft finfina dagar här och verkligen använt min finfina kamera, men så fungerar det inte att lägga in bilderna från kameran till datorn, varför det?! Har en Nikon och en Mac som inte alls vill samarbeta just nu. Så dessvärre blir ni utan bilder.
Men i alla fall, igår hade jag nog årets mest fantastiska dag, verkligen helt underbar! Hela dagen spenderades på Ystad Saltsjöbad (<--- länk) tillsammans med min bästa vän Anna, det var min 25-årspresent från henne!
Vi började förmiddagen med att sitta i uppvärmda utebassänger där vi satt och pratade, blickade ut över havet och njöt. Och vädret var dessutom helt på vår sida, så vi tog även ett (årets enda!) dopp i havet. Strax innan lunch var det dags för första behandlingen - massage. Det Var Underbart!
Lite frukt, nötter, dricka och snackande ute vid poolen och så lite solande, innan det var dags för nästa grej - The Creek Experience (<--- länk) en helkroppsbehandling i 10 steg. Om ni någon gång kommer ner där så testa just denna behandling, det var en fantastisk upplevelse och jättetrevligt!
Sedan åt vi en väldigt sen lunch, räksmörgåsar och vitamindrickor. Gott såklart ;) Sedan ännu mer sol och njutning innan vi rundade av dagen.
 
Hela dagen var verkligen helt underbar och fantastisk på alla vis - Anna är världens bästa som vet precis vad jag behöver. Tack älskade älskade du!
 
Hoppas på att få igång samarbetet mellan kamera och dator inom det närmaste, i så fall kommer bilder. Om inte annat så kika i länkarna så ser ni både Ystad Saltsjöbads hemsida och andra länken där ni kan kika på vår sista behandling.
 
Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0