Kalas och taklister!

Vi har verkligen varit igång här, hela dagen och först nu har jag satt mig i soffan, phu!
Under dagen har vi gjort lite fint både inne och ute. Nu ikväll kom taklister i vardagsrummet på plats, att det ska vara så svårt att slutföra saker?! Tavlan ni ser är väl den enda tavlan som min syster inte har gjort ;)

I eftermiddag hade vi kalas här hemma. Jag fyller år på fredag och Marcus svåger fyller år imorgon, så vi slog även i år ihop våra tillställningar med Marcus släkt :) En hel-trevlig eftermiddag med potatissallad, hembakade bullar, kassler, sallad och så vidare till mat och sedan tårta efter det :)

Nu snart sängen, kramar!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/2386915/images/2012/pic_196528361.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0