Härlig kväll, underbara vänner och fint väder

Hej alla! Igår hade vi ett fantastiskt väder och det ser ut att kunna bli lika fint idag - häääärligt!!
På tal om gårdagen var vi på "Halv åtta hos mig". Vi är några familjer som umgås och nu var det då dags för trerätters hos familj nr 2 i ena sidan stan. Så himla trevligt, god mat och underbart sällskap, kunde absolut inte bli mycket bättre! Fast Milton hade svårt att komma till ro för kvällen. Han börjar nog bli för stor för vagnen helt enkelt, en plats som alltid har varit hans favoritsovplats när vi varit iväg. Nu blir det till att inhandla resesäng =)

Såhär fint är vädret utanför vardagsrummet. Det är nog ganska kallt, men så länge solen skiner så är jag nöjd.

 

 

Hade lovat Marcus sovmorgon idag, så Milton och jag steg upp i morse. Han är nog lite trött, det syns på honom, men samtidigt vill han inte somna om givetvis. Lite måste man ju hinna vcara vaken och leka innan det är dags för förmiddagsluren. Inte konstigt att han är trött, med tanke på gårkvällen så det blir till att sova lite extra idag =)

 


Dagen idag bjuder på jobb för Marcus några timmar, stackaren! Milton ska få spendera några timmar hos mormor, morfar och moster för jag har lite att fixa hos hästarna och då är det svårt att ha med mitt Sötsnöre =) Annars ska jag ringa min fina vän Jennie och höra om en eftermidagspromenad och hämta Ydas hundmat. Igår hanns inte det med för jag är nog en riktig tidsoptimist. Eller vadå "nog", så är fallet ;)

Ikväll blir det också middag med fina vänner, snacka om att vi blir bortskämda denna helg med goda middagar, lyx!

Nu blir det till att ta hand om Milton och packa ihop hans väska för eftermiddagen. Snart ska Marcus väckas och vi ska ta en promenad bort till våra vänner och hämta bilen. Jag ser fram emot promenaden och lite friskluft, skönt!

Hoppas söndagen blir toppen för er alla! Kramar



Kommentarer
Anonym

Han är allt bra söt din son:)

2011-03-07 @ 21:33:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0