Världens bästa!

I eftermiddag var jag hos hästarna med världens bästa Lina! Oj, så snäll hon var (är!) som hjälpte mig massor. Mockade ur mina boxar medans jag packade ihop massor med saker och stuvade in dem i bilarna. Nu är det bara de största sakerna kvar att packa och flytta, vilket jag ska försöka ta imorgon =)

En annan person som verkligen är världens bästa är Marcus. Jag kom hem från hästarna på ett sådär lagom bra humör efter en incident men hem kommer jag och fina M hade gjort så himla fint och gjort iordning vårt första dator-/arbetsbord och det kommer verkligen bli så himla häftigt, bara än så länge är det såå fint, det kommer bilder när det är klart, det lovar jag för detta måste jag bara visa!
Ikväll har Marcus och svärfar grejat med hästarnas hage, som ska göras helt färdig imorgon, wiiiii !! TACK snälla, snälla ni!

Sista timmen här inne har spenderats framför tv'n med vars en pizza, kände att vi var värda det idag ;) Och gott det var det. Är sugen på en tallrik jordgubbar också och vet att vi har det i kylen. Jo, det får det nog minsann bli.
Hoppas allt är väl med er, kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0