Lite motion

Tog med mig Milton och Yda på morgonpromenad, eller ja, med våra morgonrutiner så kallar jag det nog snarare förmiddagspromenad ;). Skönt och solen sken så härligt i förmiddags.
Efteråt tog Milton och jag cykel plus cykelvagn och begav oss, med en påse bullar, till mamma, pappa och Mimi, MYS! Jobbigare dock att cykla hem, motvind och så satt jag och sjöng för full hals och pratade med Milton hela tiden, allt för att han inte skulle hinna somna innan vi kom hem, jag lyckades ;)

Nu slutar min andra halva snart jobbet för idag, tycker dagen bara har sprungit iväg, tyvärr! Nåja, några timmar är det kvar =) Här är städat och undanplockat, all tvätt är viken och upplagd i respektive förvaring och en tvätt i maskinen som snart ska hängas upp, skönt att få undan lite =)
Hoppas ni har en skön helg och nu hoppas jag snart att vädret vänder och blir varmt och fint igen, kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0