Från tippen till Ikea

Idag blev det först tippen med en hel massa skräp, skönt att bli av med skiten ;) Efter det for vi till Ikea för att samla på oss mer skit, hahaha! Golvlampa, taklampa och fönsterlampa, gardintyger, bordsben till vår framtida datorhörna, leksak till Milton med mera..
Så ikväll ska här fixas lite på övervåningen. Milton sover redan och Marcus åkte snabbt iväg på fotbollsträning. Nu ska jag sätta fart där uppe så datorhärnan sedan kan ta form. Hoppas verkligen att den blir precis som jag har tänkt mig. De borden jag egentligen ville ha till bordsskivan hade dessvärre utgått ur sortimentet, så det har vi redan fått ändra på. Men det blir nog bra ändå och när det är färdigt så hojtar jag till med text och bilder =)
KRAM!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0