Onsdag!

Oj vad jag har legat i, nu sitter jag och tar en, enligt mig, välförtjänt, paus ;)
Milton vaknade i morse och då steg vi upp alla tre. Jag tappade direkt upp ett bad till mitt Sötsnöre, vilket var mycket uppskattat - han tycker om att bada min dina Milton =)

Sedan sa vi hejdå till pappa, som skulle åka till jobbet. Vi åt frukost och lekte en stund innan det var dags för Milton att sova förmiddags-luren. När han väl somnade, så gjorde jag mig en tallrik mannagrynsgröt och laddade batterierna lite, gud vad gott det var!
Sedan satte jag fart med storstädning av lägenhet - plockade iordning, städade kök, städade badrum, dammsög, dammtorkade ...... Phu! Vi ska ha två lägenhetsvisningar ikväll så jag har till och med bäddat sängarna idag ;) Jag tycker jag har fyllt min kvot av sängbäddningar för i år redan. Har bäddat sängen 3 gånger nu på 2 veckor  (eller ja, 3 gånger på hela året!) och det måste vara ett stort rekord! Vi är inga bädd-fantaster inte ;) Nej, obäddat ska det vara. Men ska här nu komma folk så får det ju se lite trevligt ut.


Nu är Milton på gång att vakna och det är dags för lite lunch alldeles strax. Efter det får vi diska av disken sedan min frukost och snart från lunchen (resten tpg jag såklart när jag städade). Efte det blir det en promenad med vagnen och Yda brevid. De två andra uppskattar det nog mer än jag, som mest kommer frysa. Kanske ska vi ta en liten promenad till affären också efteråt, vi får se vad vi orkar med.

Ha en härlig onsdag, kramar!


Kommentarer
Malin

Hej Fanny! Ja, det är ju ett tag sedan nu. Ja kika du in bara:) Bara trevligt. Med mig är allt bra, själv då? Er son är verkligen supersöt:)



Kramar Malin

2011-02-16 @ 22:48:07
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/
Camilla

Hej! Håller helt med dig om det där med att bädda. Vad ska det vara bra för?

2011-02-26 @ 12:31:50
URL: http://lillafritzson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0