Lägenhet till salu!

Hej på er!
Nu har vi äntligen fått tummarna ur, fotat lägenheten och lagt ut den till försälning - så skönt!! Hoppas så att vi får den såld inom det närmaste, så vi slipper ha det hängande över oss också såklart =)
HÄR ligger vår annons, ifall någon är intresserad ;)

Dagen idag bjuder på lite städ, renbäddning och tvätt ikväll. Vi får se vad som görs med hästarna idag, Kalle jobbar (eller ja, börjar nu vid 12 och jobbar till 16) och Milton sover just nu så nu är det väl lite lugnet före stormen innan mitt Sötsnöre vaknar igen =)
Och vet n? Han sover ju alltid på balkongen och när han är där ute så är balkongdörren alltid lite öppen. Och idag nu för en stund sedan när jag satt här i soffan så hördes flera fåglar sjunga så fint där ute, lät verkligen som vår och nu fick jag genast lite vårkänslor! Jag tycker egentligen så mycket om alla årstiderna, kan inte direkt säga vilken som är min favorit. Och så fort jag känner att en ny årstid är på ingång så får jag en obeskrivlig längtan efter just den årstiden. Det är egentligen jättehärligt, jag slipper ju att må dåligt över att det börjar bli mörkare ute för var dag etc. då jag alltid tycker om alla årstiderna!

Nähä, nu ska jag fart med vardagssysslorna. Ha en skön söndag! Kramar!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0