TRÖTT!

Vilken natt vi har haft, andra natten på raken! Jag är så beroende av mina sovtimmar och mår inget vidare när jag inte får sova som vanligt, blä! Tre timmar tror jag att vi har sovit i natt, Milton och jag. Han har varit ledsen mycket och jag är helt säker på att det är tänder på gång. Det dreglas massor (det gör han aldrig i vanliga fall), snoras lite och lite feber då härom dagen och så massor av tårar - stackars Milton!

Nu sover han, en betydligt tidigare middags-nap än han brukar och jag hoppas verkligen att han får sova ordentligt och vaknare som en piggare och gladare unge. Sedan ska vi ta en lång och härlig promenad. Ska se om vi kan få sällskap av min syster, om hon är ledig och har lust?

Nu ska jag slänga mig rak lång på soffan, med GOTT samvete. Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0