Är verkligen så skönt!

Är så glad över att jag bestämt mig för vilken utbildning jag ska gå, vilken enorm tyngd som lossnat från mina axlar! Någon undrade vad för utbildning jag ska gå, trodde jag hade talat om det. Jag ska läsa Internationell Marknadsföring i Osby, en YH-utbildning. Ska bli himla spännande, men också lite nervöst faktiskt.
Jag stod och valde mellan denna och en utbildning i Malmö och den största anledningen till att det blev just denna är enkel - Milton heter anledningen ;)
- kortare dagistider.
- närmare hem och kortare resväg för min del.
- hemstudier ett par dagar i veckan.

Det fungerar bättre helt enkelt, för familjens del här hemma och då som sagt framför allt för Miltons skull.

Hoppas allt är väl med er, här håller vi natt snart tror jag. Jag som egentligen skulle jobba fick sjukskriva mig tyvärr. Det bar verkligen emot, speciellt eftersom detta var mina två sista nätter :(
Hoppas ni andra är pigga och friska, vi med snart förhoppningsvis, kram!


Kommentarer
britta bloggar

Härligt!

2011-08-13 @ 12:43:42
URL: http://brittabloggar.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0