Måndagslista nr 27

Ny vecka, nya möjligheter och ny måndagslista =) Idag, måndag, är jag glad över...

...att Milton och jag gick upp tidigt idag! Går hellre upp tidigt och får honom i säng i tid om kvällarna, än att ha honom uppe alldles för sent på kvällen och sovande länge på morgonen.

...att vi har haft en så underbar helg med en fantastiskt väder!

...att Milton är det bästa som finns.

...att Marcus är ledig till helgen!!

...att svärföräldrarna ska sätta ut husvagnen, det gillar även vi då det är så mysigt att vara där, grilla, gå på stranden, promenera, umgås, njuta och bara vara.


Det är så dumt, ska kanske börja föra anteckningar på vad som ska in i listan varje måndag ;) Kommer på flera olika saker i veckan som jag tänker att "attans, det skulle jag ju också haft med på listan" eller "ja, detta måste in i listan på måndag". Men sedan när måndagen väl är här, då har jag glömt vad det var som skulle in på listan.
Nej, nu sover Milton och jag tänkte äta min andra frukost i lugn och ro. Kram, vi hörs kanske senare =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0