Måndagslista nr 26

Måndag igen, tiden bara rusar iväg känner jag och jag hinner verkligen inte med! Men idag är det måndag och jag har flera saker som idag och denna vecka gör mig extra glad. Idag är jag extra glad över...

...att Milton är på bättringsvägen. Jag och Marcus är stenförkylda och mår väl sådär, men hellre vi än Milton =)

...att jag på onsdag fyller år! Älskar att fylla år, inte just att ha kalas och den biten (även om jag mer än gärna träffar släkt och vänner, men jag behöver inte tvunget göra det vid min födelsedag), utan just det där att få bli lite extra uppmärksammad och uppassad, frukost på sängen, kvällsmat hos mamma och pappa och så några presenter! Dessutom är det min första födelsedag sedan Milton föddes och bättre gåva kan jag knappast önska mig.

...att jag och Milton har en inplanerad date med mammor och barn på dagen på onsdag, som vi båda ser fram emot, om vi nu inte blir sämre här vill säga.

...att Marcus är ledig imorgon, som alla andra tisdagar, wiiii!

...att min medryttare gör ett så himla bra jobb med Armani, är verkligen så glad över det och samvetet känns bra mycket bättre än det gjort på mycket länge.

...att vädret är så varmt och skönt just nu! Hade kunnat ha 12-15 plusgrader året runt, precis lagom egentligen, inte för varmt och inte för kallt ;)

...att jag fick träffa världens bästa vän i fredags. Är så glad att hon kommer hem från Växjö ibland. Det är fantastiskt egentligen att vi är bästa vänner. Vi har ju varit det i många, många år. Just nu står vi verkligen på helt olika platser i livet; jag har sambo, hus, barn och har inte återupptagit studierna riktigt än. Anna är student, lever studentlivet (som verkar vara skitroligt!) fullt ut med massor av vänner, reser när hon får möjlighet till alla möjliga platser. Men vad gör det? Vi har alltid något spännande att prata om och givetvis en del saker gemensamt också och jag är så glad och tacksam över att ha henne som min vän!

Detta får vara slutet på min måndagslista för denna vecka. Hoppas allt är väl med er och att veckan ni har framför er blir kanon. Kramar härifrån!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0