När mitt stora barn känns ännu större

Oftast är Milton liten. Han är bara sex år. Ett litet barn fortfarande.
Men så ibland, så kommer det ifatt mig hur stor han ändå är i vissa avseende.
Idag var en sådan dag. Dagen då min Milton har gjort sin första läxa och fått sin första lösa tand!

Läxan gick ju hur bra som helst. Han kan, han.
Och när han for upp efter att ha bitit i ett päron och berättade att tanden helt plötsligt var jättelös, så kan det hända att jag blev mer exalterad än han. Och så kan det hända att Milton mest tittade på mig med förskräckelse, hahaha.. Sedan oroade han sig över att tandfén kommer ta hans tand på natten, men det försäkrade jag honom om att hen inte gör ;)
Så nu får vi väl vänta och se, på när tanden ryker. Kan hända attjag även då, är den som blir mest exalterad!
Stora lilla fantastiska pojk. Du är bäst.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0