På tal om gult!

Beställde ett par gula pjuks till Sparven här hemma.
Hoppas SÅ att de passar och att han kan ha dem i höst. Tycker de är sååå fräsiga!
Han är ju cool, den där ungen. Så han kommer vara SÅ tuff i dessa skor. Eller gummistövlar kanske man ska kalla det.
 
 
 
Ett par gummiskor från Pax. Gula såklart!
Båda barnen och jag är så sålda på gummistövlar. Vi alla tre är lata av naturen och gillar att underlätta för oss, haha.. Så att bara hoppa i ett par gummistövlar är det bästa dem och jag vet. Att de dessutom går att bara spola av är ju dessutom kanon! Dessa är lite fodrade dessutom, så jag räknar med att han kommer kunna ha dem under hösten till dess att det är läge för kängor.
Är lite avundsjuk och skulle kunna tänka mig ett par själv, just gula haha.. Och lämna Hunter för ett kort ögonblick. Men näää.. Någon måtta får det ju vara ;)
Så dessa väntar vi helt enkelt på, med förhoppning om att de kommer dyka upp med posten inom det närmaste.
Vi hörs. Stor kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0